PENYAMUN TERPERANGKAP

31.March.2013 Jam 4.30 pagi , secara keseluruhan penduduk kampung sawah bahru dikejutkan dengan bunyi "siren kereta Polis" dan bunyi "deruman kereta" sangat kuat.
 
dari johor bahru tersungkur di kampung sawah bahru

Daripada kejadian kejer mengejar diantara polis dan kenderaan tersebut maka telah berlaku kemalangan diselekoh rumah "Abby".Pihak polis telah melepaskan "satu das tembakkan" dan telah menangkap dua orang penjenyah,dua orang lagi telah lolos melarikan diri dibelukar "paya mekik" iaitu berbangsa india.
 
"ENCIK ABBY"
 


Menurut keterangan polis,penjenayah tersebut telah melakukan "samun" disekitar Johor Bahru dan telah dikejar sehingga ke KAMPUNG SAWAH BAHRU.Kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada penduduk yang membantu pihak polis menangkap penjenayah.
 
PENDUDUK KAMPUNG BERSAMA POLIS
Seorang penjenayah telah ditangkap oleh orang ramai disekitar Kampung pekan air panas kira-kira jam 9.00 pagi,syabas warga kampung yang memang sanggup membantu pihak berkuasa dalam menangani "isu jenayah".
 
ramai hero-hero kampung
 
koleksi gambar-gambar waktu jam 4.30 pagi.
 
 

 

 




2 ulasan:

  1. padan muka...cari nahas tol la pnyamun tu....ptut r g kje kul 10.30pg ad india kna tgkap kt pekan....ingtkan kes gduh....harap smua pnduduk kg dh xda lg kejadian mcm itu lg....klau msuk kwansan kg sni gerenti xdpt kluar kg...haha smua kwasan dh dikepung la....

    BalasPadam
  2. orang mekek tido tk menyadoo....mmg tk dgr apa2...nasib baik la dia tk pecah masuk umah kami..

    BalasPadam

Kami tidak bertanggungjawab diatas sebarang komentar dari pembaca blog