night dining

Salam 1 Malaysia , PRU 13 telah dilangsungkan dengan jaya dan aman.Kerusi Dewan Undangan Negeri (N05 Tenang) yang diwakili oleh Calon BN Mohd Azahar Bin Ibrahim telah menang dengan mejoriti 1586 dan telah mengalahkan lawan dari PAS Hj mohd Zain.
 
Apa juga keputusan telah diperolehi dan harapan agar keamanan bumi Malaysia terus berkekalan dengan kepelbagai etnik , Bangsa dan yang terpenting Agama ISLAM harus didahului dan secara langsung berkekalan sebagai agama rasmi.
 
Paparan perjalanan politik Malaysia telah berada dalam situasi kematangan dan rakyat terus menjadi penghitung mutlak dalam penentu arah pemilihan kerajaan Negeri mahupun Kerajaan Pusat.
 
Rata-rata warga kampung berharap agar selogan "Tranformasi" yang menjadi agenda Kerajaan BN akan terlaksana didesa.
 
Kepada kaki lepak , kini gerai "night dining" milik 'sarkan' telah dibuka dan waktu operasi dari jam 5.00 petang - 12.00 malam.Menyediakan pelbagai menu 'masak panas' dengan harga berpatutan.Lokasi depan simpang sek.keb sawah bahru.
 
pelanggan tetap
Harapan penduduk agar pihak berwajib dapat menyediakan prasarana iaitu tempat yang sesuai untuk warga kampung dapat menjalankan aktiviti perniagaan secara langsung dapat membina ekonomi melayu dan mendidik generasi muda dalam sektor perniagaan.
Ketua Umum PR Sawah Bahru
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kami tidak bertanggungjawab diatas sebarang komentar dari pembaca blog